Datakunskap + galna flickor

haha kääärlek! första gången jag är i skolan på ett bra tag. har verkligen saknat mina flickor. Alltid när jag är tillsammans med dom får man skratta och ha roligt. Har verkligen saknat de. Nu på datakunskapen har jag Power Point och det va länge sedan jag kunde de. så de kan jag redan..

Mötet igår på skolan
URSCH! Hade möte med rektorn, min mentor, mamma och Carina som har hand om oss som går i skolan från våran kommun. Allting slutade med att jag stack från de mötet för jag orkar inte med dom och stack och hittade Emma istället. En polare till mig. Hon tröstade mig en massa, tack till henne. Sedan frågade jag om hon hängde med ut och rökte eftersom hon hade slutat så hon gjorde de. Så väl ute när jag rökte pratade vi om min framtid och allting. Hon ställer alltid upp för mig. Sen efter ett tag smsade Carina mig och bad mig komma upp men jag sa nej hela tiden. Efter en halvtimma gick jag och Emma upp på mötet för dom hade kommit på ett förslag. Vilket lät bra, för dom hade kommit fram till att jag ska skriva mig på IV eftersom jag har en sån hög frånvaro och plugga både på gymnasiet och IV samtidigt. Och klarar jag inte detta får jag inte ta studenten och det är min största dröm o______o så jag måste verkligen klara detta..!!

Stötta mig!


Bloggar mera när jag kommer hem. Är i skolan för tillfället.


Mitt schema denna vecka. SISTA VECKAN I SKOLAN! SEDAN JUL LOV!
Klicka på bilden för större format så du kan läsa!



------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback