27 DECEMBER TRÄFFAR JAG KEVIN BORG!

YESSSSSSSSSSSS!
Den 27 december ska jag träffa Kevin Borg i Sundsvall :')
Lätt att kamerorna åker med!
jag såg han visseligen på Idolfinalen men liksom ;_______;
han såg ut som en myra då! Och nu ska jag träffa han irl! omg!!


KEVIN & SOFIA
Jag har Sofias autograf och snart Kevins :') omg, jag är så himla glad!


Asså är inte Sofia vacker?
Jag tycker det! Kevin är snygg och Sofia är vacker.
Verkligen en perfect match :D
Jag tog bilden utan för "salen" under pausen på Idolfinalen.
Sofia är verkligen jätte snäll!







------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback