Soluppgångs fotografering @ skolan


Tjooho, jag bara var tvungen att fotografera i morse iskolan när jag kom. Det var värsta fint men man ser inte de på bilderna - ledsen *tår* men jag postar bilderna ändå.

Dagen idag iskolan har gått sådär. har jobbat .. ganska bra tycker jag. Jobbade typ hela förmiddan med matte. ocH JAG JOBBADE FAKTISKT O___O jag som aldrig brukar jobba. Och jag jobbade ganska mycket också.. för att vara min del ;o omg..!!

Engelskan gick ganska bra den också. Läste en låååååååång text. Ni anar inte hur lång den va. Sen skulle jag svara på  värsta mycket frågor och jag ba; ööhhh?? fattade noll men sen kom jag igång :D

MUSIK RÄDDAR LIV! :D
speciellt på dödstråkiga lektioner.

Träffade min SANDRA idag :''D <333 Iiihk! har inte träffat henne sedan IV (Nån enstaka gång på gymnasiet men det var inte ofta det.)  vilket var typ 1000 år sedan. Guuud tanken på IV gör mig gråtfärdig. Alla roliga stunder vi hade, utflykterna för att byta place ett tag.
 TAKE ME BACK TILL IV <3

visseligen går jag där men jag menar med allihopa som gick där. Sandra, Robert, Robin (R.I.P<3), Madelen, Petra, Jonte, Joke W, Jocke, Zara, Hanna, Thilda och allihopa. like FTW!

Va roligt vi hade, jag hade ärligt aldrig haft det så roligt i en skola som jag hade på IV med alla er ;_____; <3333

»« Sophia
2009-02-03 @ 22:02:24

IV vad är de för linje ? Och är de en bra linje?

Vad är de förskillnad på IV och nån annan? :)



Jag undrar eftersom jag ska byta till en linje och behöver lite tips :D

»« Liene
2009-02-04 @ 15:00:49
http://lienes.blogg.se/

så vackra bilder:D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback