Morbror 60 år och en massa fika

Hejhej, nu bloggar jag lite snabbt hos en polare till mamma. Sitter vid en laptop vilket jag verkligen hatar. Ursch! haha. Firade iaf min morbror fyllde 60 den andra februari och nu har vi varit och firat han. Massa fika, tårta, smörgåstårta och en massa annat. Råkade hälla ut glaset med Coca Cola och fanta (mixad) haha men det gick bra. Skrattade bort hela. Tog en massa bilder med min andra (min första) digitalkamera. Lägger ut bilderna när jag kommer hem. Så himla trött är jag också. Suck asså. Höll på att somna medans jag var hos morbror och när mamma & syster var på Ica Maxi och handlade så satt jag, Michaela och systerson Gabriel i bilen och jag höll på att somna där också. Haha lite pinsamt. Drog upp palistinaschalen eller hur det stavas över näsan så jag såg ut som en rånare. Många kollade på mig jätte allvarligt och jag ba; VAD?! har ni aldrig sett en tjej sitta här och halvsova eller? haha sen skrattade jag, och alla i bilen.

MERA FIKA
Urscccchhhh!!! Mera fika, mera svull. Jag som ska banta -.-"
men men, efter denna kväll är det hårdbantning som gäller :D
Önska mig lycka till !!
ska gå ner minst 10 kg innan juni :D

anywayz, bloggar mera senare. Och tack för alla kommentarer att ni gillar min design, bilder och blogg! Verkligen jätte roligt att höra! Det uppskattar jag verkligen jätte mycket! Det är faktískt ni som håller mig uppe om fotografering, design/header och allting! Tack! Tack!

Följ gärna min blogg! Jag följer eran!
Klicka på den rosa ikonen bloglovin - om inte bilden visas: Den rosa ikonen som det står *siffror* premueranter via bloglovin' till vänster om inläggen i "navigatorn" eller hur det stavas.
och lägg till mig, kommentera också att ni följer bloggen så följer jag eran!

Jag kommer att visa en massa fotografier jag har fotat, kommer att blogga en massa mera! Det lovar jag! :D

måste dra ;o ska hem!
puss på er alla!! :D

»« Lovisa
2009-02-07 @ 22:01:52
http://caffeineaddict.blogg.se/

Svar: jag har bara mina ''vanliga'' vänner där så tyvärr.


»« Lovisa
2009-02-07 @ 22:05:28
http://caffeineaddict.blogg.se/

Svar: Så bra!

Såg du melodifestivlane eller?


»« Lovisa
2009-02-07 @ 22:10:21
http://caffeineaddict.blogg.se/

Svar: För att programledaren var så himla kass, för att det inte var någon pausunderhållning, det är ett nytt system och hon pratade om det så man förstod ej hur det funkade.. Hon bytte kläder nio gånger, irriterande som fan när man redan var sur på henne och så gick världens sämsta låt vidare.

Sök på Caroline Af Ugglas - Snälla, snälla på youtube någon dag snart så är den uppe.. Då lär du fatta varför alla är så upprörda och sura..

Slår vad om att det kommer stå en del på löpsedlarna imorgon!


»« Lovisa
2009-02-07 @ 22:42:32
http://caffeineaddict.blogg.se/

Svar: Ja, sjukt dåligt!

Jag har alltid gillat melodifestivalen, kollar varje år och det har aldrig varit så dåligt som i år! brist på bra ledare, bra låtar? eller bra jury och brist på fantasi - voila!


»« Elin
2009-02-07 @ 23:20:56
http://booru.blogg.se/

jag har typ svullhelg, och mamma är inte sen att påpeka kaloriintaget heller. >_< haha.



men grattis till din morbror, och det är bra att du fick komma ut lite. :D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback