Träffat Laila Bagge. Kim och Janet

Hejhej, nu bloggar jag lite snabbt. Har inte haft varken tid eller lust att sitta vid en dator så jag tänkte bara berätta lite snabbt vad jag har gjort och varit med om.

träffat Laila Bagge, Kim och Janet
jätte roligt. Var och träffade dom VIP. Hade en kompis med mig från Umeå som jag träffade för första gången. Jätte roligt. Saknar henne värsta mycket, hade jätte roligt med henne. Har aldrig haft så roligt som jag hade nu. Haha. Bilder från träffen och på mig och Valery som min vän hette kommer ut senare. Lovar!

ska installera om datorn min så jag kommer inte att vara online så mycket. Vilket inte är så ovanligt *skratt* men men, jag lovar verkligen att jag ska svara på ALLA kommentarer senare.

jag kommer att vara med på tv4a också. Så håll utkik efter en tjej med rött hår, blågrön aktig palistinaschal eller hur de stavas.

ha de! Puss på er alla.

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback