Kevin Borg till Sundsvall för signering och mini konsert!

Nu åker jag till Sundsvall för att träffa och se Kevin Borg för 5te gången!
Jag och syrran kommer att fotografera och allting så bilder kommer ut i kväll! Lovar!
Bilderna från Made in Sweden VIP träffen kommer ut så fort som syrran har tömt sin kamera som jag lånade av henne.


Svarar på alla kommentarer senare! Lovar!

Puss hej!!


»« ssoffie
2009-03-06 @ 19:48:15
http://soffie69.blogg.se/

ha en trevlig helg i Sundsvall,

va roligt!


»« Amy.C
2009-03-06 @ 20:56:44
http://amychen.blogg.se/

hehe, dt e lugnt:D



allt väl med dig? sorry för att jag svarade sent, eftersom min data gick sönder helt plötsligt..nu lånar jag min kompis bärbar:p haha=) händer ngt i helgen då?

Men önskar dig en trevlig helg:D pösss


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback