Grattis Storebror Patrik!




Idag fyller min storebror Patrik år! Hela 34 år! Ursch va gammal du börjar bli *lipar* ;p
Ska äta glass/tårta hos han idag. Han firar sin födelsedag ensam *ledsen*. Hans fru jobbar och hans två småbarn är hos mormor och morfar. Och då är det bara vi kvar - hans syskon, mor, kanske far och hans kärring och hans systerson. Allt som allt blir vi ungefär 8 personer. Alltså jag, mamma, Camilla, AnnSofie, Michaela, Pappa och hans kärring och systersonen Gabriel. Åtminstone lite firande?
Hoppas att denna dag blir bra för han och att han inte har så mycket smärta i diskbråcken som han har haft nu på senaste tid.



Bilden är från Patrik och Cecilias bröllops efterfest den 8 November 2008


»« binded magazine
2009-03-28 @ 06:44:15
http://www.binded.se

svar: ja gör så! :D



Nu finns veckans artikel uppe i tidningen :D

Hälsningar från redaktionen


»« Aylin
2009-03-28 @ 13:03:08
http://givemesomething.blogg.se/

sv. okej, jag ska bli vän, men hinner inte nu.. :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback