Skola för första gången i år och jag kan inte sluta tänka på operationen.

hejhej, sitter i skolan nu. Jobbar själv och har faktist jobbat ganska bra med matten så jag unna mig lite data. Haha! Självklart loggar man in på blogg och skriver några rader för att hålla bloggen i gång. Ja vet de låter lite konstigt men jag har den feeling ändå. Haha! Ska snart dra och jobba med ännu mera matte så jag kan klara upp till nästa årsklass. haha lät lite fel men men, måste iaf plugga upp dessa ämnen, matte, svenska och engelska annars kommer jag inte att kunna få börja i klass två på gymnasiet och jag vill verkligen ta studenten. Jag vet, jag låter konstig men det har varit min största dröm och nu jävlar ska jag ta fingrarna ur rövva och börja plugga så jag klara detta..

JAG HAR ÅNGEST ÄN!
herregud! jag har inte kunnat sova så bra inatt för jag har bara legat och tänkt på operationen, riskerna och allting möjligt. Jag vill göra den men samtidigt så vill jag inte, tänk om det går fel i nånting då. Fy fy fyy!! världens fetaste ångest har jag. Och alla omkring mig säger en massa skrämmade saker och skrämmer upp mig ännu mera. Liksom, en del säger att jag ska göra de och en del säger att jag inte ska göra de. eftersom jag kan på ett annat liv. Aja, få se hur det blir.

bloggar mera senare : )

»« Nathalie
2009-01-29 @ 18:01:00
http://andresen.blogg.se/

Ja det är jag på bilden :o Sjukt va? XD Värsta snygg redigering :> :) Vad du än gör så ska det vara välgenomtänkt iaf! :) Tror du gör rätt vilket som ;D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback