Headerfråga!

Hejhej, lite snabbt nu. Haha i know - jag har sagt att jag inte ska blogga mera via telefonen men ni ska veta vilket internet sug jag har! HERREGUD ASSÅ! Jag har ju iaf inte bloggat så mycket nu men jag skriver upp lite granna i ett kollegeblock jag ska sedan blogga om när jag kommer hem.


Idag har jag och Michaela varit till hamnen och fotograferat på vågorna. Värsta fint! Ni ska bara se bilderna vi tog. Haha! Vi har även varit hos Michaelas nya polare Jenny och hennes man och tre barn. Jätte snälla. Herregud ja! Bjöd på hemmagjord pizza :'D mums! Tittade på benkräckargänget med Adam Sandler. Jätte rolig film. Rekommenderar den. Haha! Och nu ligger jag i sängen med magvärk efter allt svull och mys. Min lillasyster var på Chris Brown, så de ska bli roligt att höra om den senare när jag kommer hem. Haha men men nu ska jag sova. Glöm inte headerfrågan; VEM SKA JAG GÖRA EN HEADER PÅ?

»« PrickigTunika
2009-01-24 @ 19:21:09

Keviiiin :D

»« Erika
2009-01-24 @ 19:55:59
http://icanpikan.blogg.se/

Hej, hur är läget? :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback