TVÅ NYA HEADERS!

herregud! har man ingenting att göra eller vadå?
Kom hem från skolan, satte mig vid datorn och bara kände hur jag blev tröttare och tröttare så jag köra igång photoshop och kom inte på vad jag skulle göra så jag tog idén och fixade en eller snarare två headers. Visseligen är dom ingenting men har man tråkigt samtidigt som man är på msn så har man.

Vilken tycker du är bäst?
och varför? :D





mera kommer senare


Gamla headern med Sofie & en gammal bild på mig




måste sova en stund lovar att svara på alla kommentarer senare!
varenda en av alla kommentarer!



»« Elin
2009-02-03 @ 17:22:44
http://booru.blogg.se/

båda är bra, och du vet varför! :D


»« Amanda
2009-02-03 @ 18:08:18
http://amundasfotoblogg.blogg.se/amandasblogg/

Jorå det är väll helt ok.

Vad gör du då ?


»« Anonym
2009-02-03 @ 18:54:54

Snygg blogg =)

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback