Gud va hektiskt!

Hejhej!
jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft det så himla hektiskt. Jag har jobbat i helgen och mellan dom arbetstiderna har jag pluggat. Svårt att tro men det är sant. Jag har bara denna tid kvar - ca två månader på mig att plugga upp en massa för att komma upp i tvån på gymnasiet. Jag har också varit på psyk för mina svårigheter. Fråga mig inte. Min dator har typ blevit störd - den bara startar om sig. Så den ska fixas. Jag kan tyvärr inte svara på kommentarerna som ni alla lämnat tack vare detta men jag ska svara på dom när jag har tillgång till dator. Just nu bloggar jag via telefonen. Så det blir dyrt. Skulle träffa Scotts igår, men de blev inställt pga sjukdom. Jag bloggar mera senare. Måste plugga. Ha de!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback