Allt detta har hänt idag och tidigare i veckan.

Hejhej!
Sitter ensam hos syster med min systerson medans syster är hos min andra syster och tvättar.
Jag kommer att börja med "Läsarnas frågor" och då kan ni fråga mig om precis allting. Jag svarar på allt förutom om personliga saker.

Jag har klippt mig - inte så mycket men det märks - jag ogillar det iaf. Jag har klippt mig till axlarna, ska försöka lägga ut en bild senare på håret. Jag har också träffat min älskade Petra (<3). Vi hade så roligt. Vi busade och härjade runt på byn och snackade med en kille i telefonen min. Plus att jag hittade en cykel så jag haha cyklade runt och lät "wrooom" hahaha. Så roligt. Sen träffade vi Nini, Hanna och nåntill - Petras polare och jag och Hanna går i samma skola så hon berättade att hon hade skrive en låt till en kille som är hur kåt som helst i henne. *ASG* han ser seriöst ut som Harry Potter så alla kallar han de. Ni skulle ha hört dissen. Så himla rolig. Ska se om Hanna kan skicka texten till mig sen så ska jag lägga ut den.


Ska kolla på Biker mice med systerson och svulla Glassdrinkar med Alkohol. MUMS!
Ha det! Puss på er alla! Jag svarar på alla kommentarer senare!


»« FRIDA
2009-04-12 @ 12:06:34
http://fridasjoblom.blogg.se/

sv; Hej, jag svarar på kommentarer. Du då? :)

kram


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback