Video - Vila i frid Robin Berg <3

Älskar dig så himla mycket. Du togs ifrån oss alla alldeles för tidigt.
Du kommer alltid att finnas i mitt och alla andras hjärtan.
Saknar dig så oerhört mycket. Varje dag tänker jag på dig,
Varje dag fäller jag tårar, varje dag önskar jag att du var kvar här hos oss.

Vila i frid Robin Berg, du kommer aldrig att bli glömd <333


»« Elin
2008-10-13 @ 20:34:16

:( R.I.P Robin.

»« Ida :)
2008-10-13 @ 20:34:34

Fiiiiiin fiiiiint <3

R.I.P Robin.

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback