Robin Bengtsson från Idol 2008 är sjukt snygg! och jag som hatar idol!

nej hualigen! Jag hatar Idol annars men när jag såg Robin ed låter Mercy med Duffy reste sig håret på armarna och så.  och nu ser jag Yazmina. Mia har en box so an kan spela tillbaka på och pausa och så. Och låten med Rihanna som tjejen sjunger diggar jag inte. Rösten är samma, tråkig och allt. Och hon verkar hålla in allting. Som kareoke. Hualigen!

Kevin var jäätteee bra med en av Olas låtar! urschursch!! mycket bra. Mia ringde och röstade två eller tre gånger. Massa mysmysss!!!! :*


ALICE ÄR BÄST HITTILLS I IDOL :O


Popcorn och vatten! Mys och en massa musik.

Ska fortsätta titta på Idol och vara social.



Ha de bra och ha en fortsatt bra kväll :)

»« Elin
2008-10-11 @ 21:21:18

Loulou är bäst i Idol. Hon har en extremt stark röst. Helt klart bättre än de andra, enligt min mening! :D Men smaken är som baken!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback