Mys med Hilary Duff & Jennifer Lopez

hej söta människor!

satt och kollade på Shall we dance  med Jennifer Lopez och Richard Gare eller hur han stavas. Massa bra film! Hualigen! haha. slutade kvällen med The Perfect man som är inspelad på deras box. Älskar den filmen.. Hilary Duff  är den grymmaste skådespelerskan och sångerskan som existerar!! Gosh asså! älskar hennes roll som Terie Fletcher i filmen Raise Your Voice. Verkligen en toppen film. Rekommenderar den verkligen!!

Nu ska jag gå och lägga mig, god natt allihopa




The Perfect Man men Heather Locklear




Hilary Duff i filmen Raise Your Voice - sjunger "Someone is watching over me"


»« Elin
2008-10-11 @ 21:19:55

Raise your voice är BÄST! Och "The Perfect" är bra också! :D

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback