Japanskt Rock är f*n imig vara kärlek de!


Deras kläder är så j*vla snygga! Musiken är helt underbar, deras texter.
åh herregud! man får ju gåshud när man ser och hör dom..! och ja! alla är killar!




Herregud! omg! klädseln ska vi inte ens prata om,
musiken, herregud asså! så jävla grym!
snygg, fantastisk och omg!! .__. no words!



GRYMMA! Snygga! och herrejävlar! Musiken är kung och dom är så jävla bra!










»« Jessica
2008-10-08 @ 18:58:57
http://jessicareitaruki.blogg.se/?tmp=08183748

<3 Japansk musik i mitt hjärta:D


»« Elin
2008-10-11 @ 21:22:50

Japan <33 Japansk musik <3333



love!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback