EW! Va äcklig killarna kan vara egentligen!!

Hej alla underbara människor!
Jag har nyss vaknat efter att ha varit vaken jätte länge igår. Men jag tänkte berätta en jätte äcklig sak jag fick se igår i webbkameran vid ca 12 tiden eller nånting på natten. Jätte äckligt!!!

Igår kväll satt jag som vanligt på msn och så skriver en kille till mig och vi snackade helt vanligt och plöstligt frågade han mig om jag ville se hans mage i cam. Jag accepterade caminbjudan han skickade och han satt först där helt vanligt sen ställer han sig upp och drar upp tröjan så man såg hans mage och helt plötsligt ryker byxorna ner och shit. Men jag minimerade fönstret så jag såg inge. Efter fem minuter skrev han och frågade om den var "good or bad" och jag ba "its good ;)" och han ställde sig upp igen. Efter ca 10 minuter så kom han (han skrev efter 10 min "Look" så jag kollade), och han gjorde så sperman kom i handen på han .___. och så slickade han upp de. Och jag blev så äcklad att jag var tvingad att gå och spy. Ursch!! Fyfan va äckligt!!! Jag printade en bild när han slickade upp de men de syns inte så bra men what ever. URSCH!!!! Det var riktigt disgusting!


Han är snygg men jävligt äcklig! Här är bilden jag printade på han igår kväll.





»« Nathalie
2008-10-18 @ 13:27:00

Hövva!! :O

»« sara
2008-10-18 @ 13:31:35
http://missarah.blogg.se/

fy faan!


»« sara
2008-10-18 @ 13:32:36
http://missarah.blogg.se/

Sv: Har du! herregud vad orättvist, hehe. När var det? hur var det då att stå framför dem?



Love TH


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback