AOi <3



HET POJKE DE DÄR <3


Jessica fick mig att börja lyssna både på Miyavi OCH Aoi, Reita och massa mera. haha dom tillhör samma band men kan inte namnet på dom ^^ iaf inte i huvudet. Hoppsan hejsan ^^ fallrallalaaa.. Haha, inte smart vid den punkten. Nej nej.

Aoi ~ brännande halsbränna och inre blödningar! Jäääävla heting asså! urschursch!!

»« jess
2008-10-07 @ 18:36:48

emma jag vet jag äger

»« Emily Koskinen
2009-01-18 @ 12:18:24

Aoi e snygg :)!!! fast jag tycker Kai e snyggare x) :P

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback