URSCH! KÄRLEK ÄR BARA SKIT!



Ursch! kärlek är verkligen bara skit! Bråkade nyss med en så kallade polare och
jag frågade han på msn om han ville vara ovän med mig och han säger att vi aldrig
har varit vänner. Och vi som var nära att bli nånting. Han säger hela tiden att han
älskar mig och så börja han att bråka över ett fcking skämt jag sa/gjorde med han.
Och han blev helt jävla störd.


Jag: so u wanna be unfriends with me?
Matthew: we are never freinds


hur roligt är de för mig då? Låtsades han bara eller vad?
Ja han bor i Sverige men är i från England och har inte bott här nå länge.
Guuuud! Jag är så trött på falsk kärlek :(



------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback