Stora Killtestet 2008

Stora killtestet;
Gör detta eller få otur i ditt kärleksliv i 5 år framåt,
vågar du chansa?


Jag gillar hår som är...
(Finns ju egentligen inga speciella färger.
Det är personen som gör ögonfärgen speciell)
[x] Brunt
[x] Blont
[x] Rött
[x] Svart
[x] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är..
(Finns ju egentligen inga speciella färger.
Det är personen som gör ögonfärgen speciell)
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[x] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[x] Små
[/] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[x] Lika långa som mig
[/] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[/] Blyga
[/] Vältränade
[/] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[ ] Fotbollsspelare [om han är snygg och snäll]
[ ] Ishockeyspelare [samma här]
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[/] tränar på gym
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar...
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[/] Snaggar sig
[x] Har längre hår än mig [emo]
[x] Inte rakar sitt ansikte!
[ ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[x] Använder kajal
[x] Har keps på sig
[/] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[ ] Har häng (Häng kan då bli för mycket)

Detta säger allt om en kille...
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[/] Hur ofta han är med kompisar

Det är gulligt när killar...
[/] Ringer ofta
[/] Smsar non stop
[ ] Är svartsjuka
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Köper mina underkläder
[x] Lyssnar på Britney Spears
[x] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn.
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[x] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis
[/] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...
[x] Över kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[x] Överbeskyddande killar
[ ] Sportnördar
[/] Killar som har nära tjejkompisar [beror på hur nära]
[ ] Killar som spelar Wow
[ ] Killar som kör moppe
[ ] Killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[/] Killar som röker och snusar




»« Bergqvist
2008-12-17 @ 12:50:46

Hmm... otur i kärlek i fem år framåt... istället för att slösa min tid på nonsens som det här så tar jag oturen.



om du inte har missat det så har jag brutit minst 100 sådana här kedjebrev, och skulle förmodligen vara död, otursförföljd, vettskrämd... osv om allt varit sant.



Plus att ska jag inte nämna att fem år mer otur i kärlek skadar inte, det ökar bara antalet till 128 års otur i kärlek, och har jag tur så lär jag hitta min stora kärlek vid 147 års ålder.



Men jisses, jag ser fram emot det! :D YAY!



(och lägg märke till ironin, jag gör inte det där testet!)



Ha en bra dag^^

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback