PlayBoy Stjärnan Bridget Marquardt: Kendra är inte samma person längre


Holly Madison, Hugh Hefner, Bridget Marquardt och Kendra Wilkinson.
En konstallation som är ett minne blott.



– Kendra är inte
samma person längre


Playboyvännen om utflyttade Kendra Wilkinson

Tack och hej, sa playboybunnyn Kendra Wilkinson och drog från Hugh Hefner och Playboy-huset. Och det verkar ha varit ett bra beslut.

– Hon mår fantastiskt och är så förälskad, säger bunnyvännen Bridget Marquardt till People magazine.

När Hugh Hefner, 82, och en av hans flickvänner Holly Madison, 28, gjorde slut så berättade grundaren av Playboy magazine hur paret kämpat den sista tiden.

– Jag var ett vrak. Jag hade planerat att leva resten av mitt liv med henne. Vi försökte skaffa barn tidigare i år och det fungerade inte. Hon blev väldigt deprimerad, berättade han för Us Magazine.

Familjeplanerna gick i stöpet och Holly Madison flyttade ut ut playboy-huset. Sedan dröjde det inte länge förrän flickvän nummer två, Kendra Wilkinson, tog sina saker och drog.

– Det är kört. Hef och jag är inte tillsammans, sa den 23-åriga modellen under en intervju i E!:s Chelsea Lately.

Bröllop i playboy-huset
Nyligen förlovade sig Wilkinson med NFL-spelaren Hank Baskett, 35,
och lyckan verkar vara total.

– Hon mår fantastiskt och är så förälskad. Hon har förändrats så mycket, det är inte ens samma person längre. Jag menar, hon är samma, men annorlunda. Jag älskar den gamla Kendra och jag älskar den nya Kendra, sa Hugh Hefners tredje flickvän Bridget Marquardt, 35, som själv inte vill kommentera sitt kärleksliv.

Hugh Hefner ersatte snabbt sina flickvänner med nya. Den här gången fick två 19-åriga tvillingar med misshandelsdom i bagaget flytta in. Det är oklart om de kommer bli bjudna på Wilkinsons bröllop som kommer hållas i playboyhuset, något som Madison och Marquardt är.

– Kendra har hittat kärleken med en fantastisk kille. Han är den perfekte gentlemannen, säger hon till People magazine.





http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4064657.ab

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback