Perez Hilton är...

Ursäkta detta inlägg för alla svordommar och fula meningar..

Peterz Hilton är en jävla bög som inte har nått liv utan bara försöker att vara cool genom att snacka skit om kändisar. Vad sägs om att jag skulle starta en blogg och bara snacka skit om han? Han skulle inte bli så jävla glad då heller. Nej nej, han skulle snarare stämma mig för att vara elak om han. Men de skiter jag i. Varje dag typ kan man läsa att han snackar skit om Tokio Hotel, kallar dom saker. Och snackar skit om andra kändisar, bla Britney Spears, Miley Cyrus etc. Men han skriver inge elakt om sina så kallade "polare" Jeffree Star och alla. Så jäkla sjukt! Men att snacka skit om andra kändisar och sedan tro att han kan vara polare med dom? Ehh.. Wouldn't think so!!??!!

Liksom kolla här..

L.A. Drivers Beware!
Miley Just Got Her Learner's Permit





Destiny Hope Miley Cyrus actually passed her California learner's permit exam on Wednesday.

L.A. drivers can sigh a little relief because it's not a full fledged driver's license…yet!

Slutty Cyrus can't take the wheel unless accompanied by a 25-year old + licensed driver.

That rules out joyriding with her 20-year old panty model boyfriend, Justin!


Yay! Miley May Leave Hollywood to
Pursue Photography Dreams in the UK




The sooner the better!

In a new interview, Miley Cyrus revealed that she would love to study photography in London and that she was inspired to do so by none other than Annie Leibovitz. Yes, the Annie who shot little Slutty for that 'scandalous' Vanity Fair spread.

“I do want to come to London to study photography. I hear there are some really great art schools, so I would love to do that. I got to work with an amazing photographer. Leibovitz was amazing and so talented. And that’s what I want to do with my life. I would love to be a photographer. I would love to work with her again,” said the girl formally known as Destiny Hope.

Good luck with that!

We imagine most your work will look Glamour Shots malltastic, Miley!



http://perezhilton.com/category/miley-cyrus/


Back to me
Fattar ni va elak han är. Kallar Miley för slyna/Slutty eller vad de står för. Och anledningen till att jag tog just Miley är för att jag har sett bilder på hennes halv bror Trace's sms till han. Och dom är ganska elaka eftersom han skyddar henne från Perez. Bilder på dom kommer senare. Och de är inte bara om henne han snackar om. Perez skriver om allihopa! Och de mesta är elakt. Och jag stör mig så jävla mycket på han! Liksom han är 1. inte snygg 2. jävligt dum i huvudet 3. jobbig 4. störd och jag kan fortsätta med denna lista hur länge som helst. Jag må vara svensk men jag har verkligen attityd. Så skulle jag en vacker dag träffa på eller stöta på Perez skulle han verkligen få nånting att skriva om.. Jag må bli rankad som "bitch", "Snälla söta Emma med ett grymt elak attityd" men nån måste ju säga nånting om han och det är exakt de jag gör. Liksom.. man orkar verkligen inte med han!!!!!!!




Ännu en gång, förlåt för alla svordommar och elaka meningar men jag blir så arg!



»« Emelie
2008-12-15 @ 19:05:20
http://thisiseemelie.blogg.se/

Men orka Miley ens. Hon suger och har typ fans som är typ 6år. x'D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback