NÄSTAN 41 I FEBER DAGEN FÖRE JULAFTON !!!

SJUUUUUUUK!
nästan 41 i feber -.-"

Skjut mig! Jag har bara legat och sove idag. Dricker liter vis med vatten, pissar som en jävla galning. OCH DET BRÄNNS! Jag svettas som en gris i en bastu men fryser samtidigt som en Chihuahua i snön utan kläder och shit. Hostar som en galning och käkar alvedon så in i helvete. Tar tempen typ stupikvarten!



»« Emma
2008-12-23 @ 13:20:02
http://blueice.blogg.se/

Stackare =(, krya på dig!!!

Kul med ett Tokio Hotel fans =D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback