Lesbiska tjejer vill ha mig!!

HERREGUD ASSÅ! Det finns en tjej som heter Pamela på msn. Hon addade mig från SR som säger att hon vill ha en het natt med mig och jag ba; öööhhh?? Tyvärr jag är inte bi eller lesbisk. Men hon tror helt och hållet att jag är bi. WTF! Aja, helt så j*vla sjukt!

L....L....laaaaddar ner Britney Spears nyaste intervju som ska komma på tvn. From the record heter den. Laddar ner den och laddar upp på youtube. Länkar kommer senare :)

Mitt inlägg om Britney Spears dokumentären jag såg igår på E!. Verkligen sjukt!

BRITNEY SPEARS DOKUMENTÄR PÅ E!

HERREGUD ASSÅ! Hur fan kan paparazzina och fan alla hålla på som domgör? Fattar dom inte att dom förstör Britney's liv? Shit man! Jag ärglad över att jag inte är som Britney men jag tycker sjukt mycket syndom henne :( Önskar att alla paparazzin kunde låta henne vara ifred fören gång skull.




(Fråga mig inte om hans msn namn ._____. )
Emma + Matt Forever säger:
* * * * * * * * * *, but most of all did you have fun?
» emmαsυιcιde × Im in heaven IM A BITCH IM A SLUT IM A LOVER U ARE NOT . säger:
* * * * * * * * * *. not really i was super shocked over the documentary :Q
Emma + Matt Forever säger:
awww
» emmαsυιcιde × Im in heaven IM A BITCH IM A SLUT IM A LOVER U ARE NOT . säger:
i fkin didnt knew all this stuff about brit and im like her biggest fan in Sweden :Q
Emma + Matt Forever säger:
after watching that are you still a fan?
» emmαsυιcιde × Im in heaven IM A BITCH IM A SLUT IM A LOVER U ARE NOT . säger:
duuh ofc i will always be her fan. i been her fan since 1999 and yeah
Emma + Matt Forever säger:
great to hear
» emmαsυιcιde × Im in heaven IM A BITCH IM A SLUT IM A LOVER U ARE NOT . säger:
Yah. even tho ppl are bulling me and one gang ***************** me when they heard that i was a fan of her **************** but my bestfriend does and she says that im a true and real fan of Britney when I been gone thru all that
Emma + Matt Forever säger:
thats true you are a real fan, real fans stand by there fave no matter what, kind of like i do with you

Gulligt men ändå. Jag stöttar verkligen Britney i allting, hennesmusik, personliga liv etc. Liksom, Jag har varit hennes fan sedanförsta gången jag hörde hennes singel "Baby, One more time" och liksom,jag fattar inte ;___________; hur kan människor sabba ens människasliv? Liksom det är de mesta dels deras fel att Britney förlorade barna hennes, att hon framstår som en jätte dålig person. Men i själva verketär Britney inte dålig. Tvärtom, hon är en fantastisk mamma ochfantastisk sångerska. Och skådespeleri kan hon också. Jag stöttar iafBritney genom allting, en gång ett fan.. alltid ett fan <33 Jag


 vill inte ha nå dåliga kommentarer nu om Britney Spears eller min text!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback