Kevin Borg's officiella forum

http://forum.kevinborg.se
bli medlem vettja och posta massor!



Jag blev medlem på Kevins forum den 13 december och jag har redan postat 500 inlägg varv att idag har jag postat 250 bara på några timmar. Man skulle kunna tro att man inte har nått liv, men tänk dig själv att vara en av dom två som postar mest och får världens press och panik när man ser att en massa topic "trådar" är det nya svar i. Och man hinner bara skriva klart i en och posta så är det skrivet i typ 5 andra. Så himla jobbigt. Men men ^^

Kallar mig Emma på forumet och nu finns det två gäng där
Coola gänget för vi använder 8-) =
och så har vi "Vi suger extremt" eller vad den hette för vi spammar en massa och skrattar :lol: = 


Jag rekommenderar verkligen att bli medlem på Kevins forum : )

»« Diddi S
2008-12-29 @ 23:17:10

haha! vi har det bästaste där :D

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback