Kevin Borg's egna Street team i Sverige


(Bild: Nina @ Kevin's forum)

Idol vinnaren 2008 - Kevin Borg har ett eget street team och gäng i Sverige. Ledare är Emma (jag) och Nina. Våran uppgift är att promota Kevin i Sverige och försöka få fansen att bli samlad. Vi kommer att jobba väldigt mycket med att få tidningar att skriva om Kevin och radiostationer att spela hans låtar. Och även få tvstationer att spela han på tvn. Ha intervjuer med honom osv. Det skulle vara toppen om du som är ett Kevin Borg fan att gå med i gänget. Gänget hittar du på Kevin's forum http://forum.kevinborg.se/  - och du som redan är medlem på sidan, glöm inte att logga in och posta massor och bli en i gänget.  Skulle vara toppen om du som är ett fan och är medlem på forumet kunde  berätta för fansen att det behövs massor av fans som kan bli medlem och kan posta massor och gå med i gänget där.

Låter det förvirrande? låt mig sammanfatta
- Kevin har ett gäng som består av alla fans - Ledare: Jag och Nina
- Kevin har ett street team i Sverige - Ledare: Jag och Nina
- det behövs mera fans att bli medlem på forumet
- Det behövs fans som postar på forumet och håller det i liv med oss som redan postar


Såå bli medlem i Kevins officiella gäng på Kevin's forum och hjälp oss att få våran egna stjärna att bli mera känd!
Bara vi fans kan göra detta möjligt!


Text by: Mig
Bild by: Nina @ Kevin's forum.

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback