Jag ser ut som en av Michael Jacksons Zombies i Thriller




 kan man vara nå fulare än mig eller?
Jag liknar ju Michael Jackson fast i kvinnligt format! Seriöst!
Jag likar Zombin i MJ's video i Thriller. Den med hatten .____________.







»« Bergqvist
2008-12-18 @ 23:11:43

men lägg av. jag liknar henne mer. du är INTE ful, så ge fan i att intala dig själv det!



DU SKA INTALA DIG ATT DU ÄR EN VACKER, INTELLIGENT OCH UNDERBAR TJEJ OCH INGENTING ANNAT! :@

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback