Jag hatar Kanal 5 för att dom tog bort MIN favorit reklam till jul!

I timmar har jag letat efter denna video på youtube och nu äntligen hittade jag den.
Jag hatar Kanal 5's nya julreklam med Coca Cola med alla flygplan och shit.
Men älskar verkligen denna. Jag ska klaga till Kanal 5
och göra så att dom visar den igen nästa år.




Det är verkligen denna reklam jag älskar.
Med farbrorn som sitter i fotöljen och läser för lilla pojken och sedan somnar.
Den är så mysig!


Denna reklam tycker jag inte om ><





Jag vet inte varför jag inte tycker om den! Den är....så konstig ._____.






»« idasuicide
2008-12-25 @ 11:17:45

Håller med omg den första är mkt mysigare den andra är skit rent utsagt SKIT!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback