IDOL? VAAAHHH! EN VECKA REDAN SNART?!

OMG! Det är en vecka sedan jag såg Kevin vinna Idol snart. På fredagen är det prick en vecka. Va fort de går asså! Herregud! Jag har inte släppt än att jag nyss har varit i Stockholm och träffade mina flickor och Idol medlemmarna! Herregud asså!

Jag fick träffa
Robin Eriksson - har hans autograf
Johan Palm - har hans autograf också
Lars - hans också
Anna - inte hennes
Yazmine eller vad hon heter - inte hennes heller
Alice's mamma - hennes autograf har jag
Kevin's flickvän Sofia - hennes också
Johan Palm's bror - jävla söt asså! hans autograf har jag också ;D
.vi flirtade med varadra *rodnar*

Jag såg:
Kevin vinna Idol <3
Alice's familj
Carolina Gynning
Darin, Ola, Måns, Markus, Agnes och en massa mer


SÅ JÄÄÄVLA ROLIGT ASSÅ!
Min röst var förstörd dagen efter ._______.
jag skrek värsta jätte mycket men det var såå värt de :D
om ni kanske hörde varje gång publiken skrek så var det en som skrek innan alla andra. Taaadaa!! det var jag! haha så ni kan ju fatta hur ont jag har i halsen.. ÄN! hahahaha men men, såå värt de!



»« Anonym
2008-12-17 @ 18:25:14

DARIIN

»« Frida ;))
2008-12-17 @ 18:30:19
http://www.bilddagboken.se/wannabeelikeyou

Heej ;)) ååh så avis jag blir på dej nu <3



Johan palms autograf <3


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback