Film, mys och Godnatt!

Hej alla,

Hur är det med er alla? Var hos kära Maria, Andrea och Magnus nu och myste. Först åkte jag, Andrea och Maria till gymmet för dom skulle sola sig tills i morron när dom åker till Mias föräldrar och firar jul. När vi väl kom dit så jävlades Mia och Andrea med mig och tänkte lämna mig i bilen. Mia måsta låsa upp bakdörren eftersom det var en stor bil. Och de tänkte dom inte förns jag sa "öppnar ni inte så röker jag i bilen" och dom öppnade fort. Och jag dog av skratt och satt i bilen med en cigg i munnen och när dörren öppnades skrattade Andrea och sa "hon har verkligen en i munnen" och alla vet att jag röker i bilen när jag får chansen. Haha men jag gick ut och rökte och dom gick in. Efter jag rökte gick jag också in och såg att Andrea hade en body på sig och jag dog av skratt och började videofilma henne när hon gjorde balett etc. Videona kommer ut senare på youtube. Hon är faktist bra på't och då hade hon aldrig tränat de. LOL! Men men, medans Mia solade så hade jag och Andrea roligt. Jag videofilmade henne medans hon gjorde "snake" eller vad de heter. Och vi hade hur roligt som helst. Verkligen en toppen tjej att umgås med <3

Efter de åkte vi hem till Mia och valde film sedan kom hon på att hon ville ha nåt från Statoil så jag, Andrea och Mia åkte dit och handlade. Men när jag och Andrea gick in i affären stog det en kille och nån till utan för och glodde mycket och när vi hade gått förbi dom frågade Johan "vem var de?" och kollade efter oss väldigt länge. Jag och Andrea bara skrattade inne i affären och tog de vi ville ha och Mia betalade. LYX! Efter de åkte vi hem och kollade på Material girls med systrarna Duff men bytte efter 5 minuter för de var ingen text efter inspelningen. Så vi valde Raise your voice i stället och kollade på den. Vi riktigt svullade i oss chips - lätt saltade och dill med dipp, värsta läskigt. Läsk, kexchoklad och annat gott. 00.10 gick Andrea och la sig så vi kollade själv. Sen skjusade Magnus hem mig. Berättar ner senare. Ska sova, godnatt alla!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback