Blir det nå julfirade för min familj i morron?

Ja du, det återstår och se. Har jag hög feber i morron också så blir det ing firade och jag känner mig fckin grymt elak då. Jag vill inte att mamma och mina syskon ska hindras från att fira julen tack vare mig. Jag kan stanna hemma ensam så kan mamma och syster åka ner till mina andra systrar och min bror med alla syskonbarna. Jag vill verkligen inte förstöra deras julafton

Fin julklapp man får av pappa då -.-" inte en ända.
Jo resan till skåne som kostar typ 2000:- men ändå -.-"


Min önskelista
Jag önskar mig inte så mycket egentligen.
Tokio Hotel's nya dvd är praktist taget de ända jag önskar mig.




GODJUL TILL ALLIHOPA :D


Berätta gärna för mig hur eran jul var och vad ni fick i Julklapp. Snälla? Jag älskar verkligen att läsa vad människor har gjort och jag ser verkligen framimot att få läsa din story om julafton :)





»« Anonym
2008-12-25 @ 11:24:33

Du kan inte hjälpa att du är sjuk älsklings Emma men tråkigt att det blev just nu.. elr varu inte sjuk på julafton iaf?! :D

Ajdå du kanske får ngt av mig ;)

Ska kanske skaffa blogg så kan skriva min julafton story där isf..

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback