Äter frukost nu och man ska på middag?

Hejhej, oj hoppsan asså. Somnade runt 5 i morse och vaknar med att mamma säger att de är Idolfinalen på tvn och jag skulle upp och se de men somnade om igen. Så de blev ju inget. Och nu har man hunnit durscha och ska göra sig klar för middan klockan 17. Ska bli jätte roligt. Ska äntligen hitta på nånting tillsammans med mamma. Vi umgås inte så mycket och ha roligt. Så de ska bli extra roligt. Värsta konstiga sken utanför hos oss. Den gör så att snön blir brun. Väldigt svårt att ta bild på. Men jag ska försöka men kan inte lova nånting.

Batman vs Power Rangers
Haha ja du, i mina ögon är det Power Rangers. Jag sitter och smsar med Jessica och då skrev hon "Batman" och snart börjar nog "my name is inga and im from sweden" som vanligt. Haha lätt att man får den låten på hjärnan. Så jobbigt. Haha


Nä alla sötnosar nu måste jag tyvärr sluta blogga. Måste göra mig klar. Haha blåsa håret, sminka mig etc. Lalalala!

Kommentera snälla :}
xoxo
Emma



»« Jesssica
2008-12-14 @ 20:35:19

BATMAN ÄGER

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback