2008 hittills - Toppen år!

2008 har varit en helt sjukt spejsat år. Massa skratt, tårar, glädje och sorg.
Min nära vän tog självmord vilket är väldigt ledsamt. R.I.P Robin Berg <3

De som har varit toppen i år:
○ 9 Januari - Var med i Hudiksvalls Tidning
○ 7 Februari - Var med i OKEJ Tidningen
○ 15 April - Jag blev officiell street team ledare för Cinema Bizarre i Sverige
○ 12 April - Ola Svensson live + Amy Diamond - Sundsvall
○ 12 Juni - ett år sedan Tokio Hotel träffen
○ 2 Juli - SVEN-INGVARS!!!! och Amy Diamond
○ 16 Augusti - FLO RIDA & ADAM TENSTA!! - aldrig the voice konsert igen! .__.
○ 16 September - CINEMA BIZARRE!!! - BACKSTAGE & KONSERT!
○ 12 December - IDOL FINALEN!






------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback